Rijschool Rijen

Zoek jij een rijschool in Rijen? De-verkeersschool.nl is actief in Breda en omstreken. Als jij op zoek bent naar een betaalbare rijschool in Breda waar je snel je rijbewijs haalt ben je bij ons aan het juiste adres!

De-Verkeersschool.nl is er trots op dat leerlingen van de rijschool altijd bovengemiddeld goed scoren op het rijexamen bij het CBR.
Aan de ene kant komt dit door de manier van opleiden; alle handelingen worden stapsgewijs aangeleerd volgens de RIS-Methode zodat deze door de leerling makkelijk kunnen worden toegepast in het verkeer.
Anderzijds is het nog steeds zo dat op een examen de leerling zal moeten presteren om ook daadwerkelijk het examen te halen.

Rijschool Rijen, deze heeft u nu gevonden!

Welkom bij Autorijschool De-Verkeersschool.nl

Rijles en rijopleidingen sinds 2010.

Rijschool De-Verkeersschool.nl verzorgt rijles en complete rijopleidingen in de omgeving Oosterhout, Breda, Teteringen, Raamsdonksveer, Geertruidenberg, Made, Rijen en Dongen.

Alle examens worden afgenomen bij het CBR in Breda.

Het hoge Slagingspercentage is mogelijk doordat wij werken met de door het CBR ontwikkelde “Rijopleiding in Stappen“.

Deze methode is zeer geschikt om:

• Binnen zeer korte tijd een rijopleiding af te ronden
  • Met minder rijlessen dan het landelijk gemiddelde, je heel goed voor te bereiden op het Praktijkexamen bij het CBR
  • Zonder ervaring of kennis van autorijden, wel zelfverzekerd aan de rijlessen te beginnen
  • Mensen met faalangst de controle te geven het examen met een positief gevoel te benaderen

Dankzij deze bewezen methode, de persoonlijke en doelgerichte aanpak in combinatie met een ontspannen en positieve werkomgeving is De-Verkeersschool.nl binnen korte tijd uitgegroeid tot een rijschool waar iedereen zich thuis zal voelen.

Tot slot

Examentips gaan er niet voor zorgen dat je opeens wel kan autorijden. Autorijden leer je door er aan te werken. hoe meer aandacht jij er aan besteed, hoe beter het resultaat.

Zorg er voor dat je plezier hebt in het autorijden en het leren daarvan. Het is immers een hoop werk om al de stof te onthouden en toe te passen. Uiteindelijk ben je op een punt gekomen dat je samen met de instructeur besloten hebt dat je klaar bent om examen te doen. Hier heb je hard voor gewerkt en nu is het tijd om de laatste stap te nemen. Zorg er voor dat je zelf tevreden bent over jouw manier van autorijden en werk aan alle punten waarvan de instructeur, of jijzelf, vindt dat ze aandacht nodig hebben.

Durf hier over te praten en werk er aan tijdens de rijlessen voordat je examen doet.

Dus Rijschool Rijen? Vraag vandaag nog een GRATIS PROEFLES aan!

Wil je weten hoe een praktijkexamen in zijn werk gaat? kijk dan HIER.

Alle informatie over de Tussentijdse Toets vindt je HIER.

Telefoon: 06-520 37 881

Wij Feliciteren