Gratis Rijles Dongen

Autorijschool De-Verkeersschool.nl biedt iedere geïnteresseerde, wonend in de omgeving Oosterhout, Breda, Teteringen, Raamsdonksveer, Geertruidenberg, Made, Rijen en Dongen een gratis proefles aan, Gratis Rijles Dongen.
Dit om u kennis te laten maken met De-Verkeersschool.nl en uw vaste instructeur, maar ook om kennis te maken met het autorijden zelf. Door het nemen van een gratis proefles wordt u tot niks verplicht. Wel krijgt u achteraf advies over het aantal lessen dat u ongeveer nodig zal hebben voor dat u klaar bent om het rijexamen met een voldoende af te sluiten.

Het inschatten van het aantal benodigde lessen is nooit het exacte aantal lessen dat u nodig zal hebben; het is immers onmogelijk om na 1 uur autorijden het volledige traject in te schatten waar u, als cursist mee te maken gaat krijgen. Wel kan de instructeur aan de hand van zijn ervaring met eerdere cursisten en een aantal kenmerken van u inschatten in welke categorie u hoort.

De onderdelen waar de instructeur op zal letten zijn onder andere: instapniveau, zelfstandigheid, leerintentie, motivatie, inzicht en zelfvertrouwen.
Daarnaast zijn van toepassing op het aantal lessen dat u nodig hebt: de tijden waarop u de rijlessen kunt volgen, het aantal lessen dat u per week of achter elkaar volgt, de snelheid waarmee u het theoriecertificaat haalt en (sorry) uw leeftijd.
Doordat veel van deze factoren tijdens de rijopleiding zelf kunnen veranderen zal het onmogelijk zijn het exacte aantal lessen te voorspellen. U zal tijdens de opleiding zelf wel steeds op de hoogte gehouden worden van uw vorderingen zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Het handige hulpmiddel dat autorijschool De-Verkeersschool.nl hiervoor gebruikt is een praktisch werkboek dat hoort bij de rijopleiding in stappen (RIS) . Hierin kan precies bijgehouden worden wat er besproken, geoefend en afgesloten is. Ook uw zwakke punten staan hier op zodat u hier aan kan blijven werken.

Een Gratis Proefles Aanvragen?

Vul het formulier in op de site en u krijgt zo spoedig mogelijk een e-mail of SMS terug om de gratis rijles Dongen in te plannen.

Telefoon: 06-520 37 881

Wij Feliciteren